Perşembe, Eylül 12, 2013

Sonunda Kavuştuk :)

Yukarıda gördüğünüz zat-ı muhteremle, canım kızım Hera'yla, dün sonunda kavuştuk. Dışarıda gezerken birbirimizi üzmeyelim diye 3 haftalık bir eğitime katılmıştı kendisi. Eğitmen amcasıyla pek kaynaşmışlar, pek anlaşmışlar o yapınca kuzu gibi yapıyor her komutu benimki. Yürü, duuurr, bekle, yavaş, yat, daha neler neler öğrenmiş. Tasmayı ben alınca eski kıvırtmalar, ı-ıhh canım istemiyorlar falan yaptı tabii. Eğitmen amca sessiz olma sert ve net söyle komutları deyince ben de sert ve net olmak zorunda kaldım haliyle. Benimki beni öyle görünce önce bir şaşalama, sonra noldu yaaa sana şeklinde bir pısma yaşadı ama orada bir sözümü dinlettim ki anlatamam :) Yat! deyince ayağımın dibine yattı kızım anında, o derece.
Eee sonra ne mi oldu? eve geldik :) Öyle hasret, öyle mutluluk, öyle sevgi doluyduk kii akşam yürüyüşümüzde muhteşem bir olaya imzamızı attık haliyle.
Ehh artık eğitimli bir köpek olan Hera'ya bir de eğitim tasması almıştım çünkü komutlar esnasında bizim yürüyüş tasmasının elimi cart curt kesmesi ihtimali çok yüksekti. Arabanın bagajından onu almak için de arabanın anahtarı lazımdı. Şöyle kısa keseyim akşam yürüyüşümüze ev anahtarı, araba anahtarı, yürüyüş tasması, eğitim tasması, kaka poşeti ve cep telefonumu e bir de Hera'yı alarak çıkıncaaa dönüşte birkaç eksikle eve dönmek farz olmuş gibiydi. Hera'yı kaybetmedim tabii ki. Ben onu kaybetsem o beni kaybetmez artık diye düşünüyorum ama işte o hasret ve sevinçle oyun oynarken arabanın anahtarını kaybedivermişizZ?!?
Sonra arabanın anahtarını bulmak için aynı istikamette bir yürüyüşe daha çıktık ama nerdee? Gitti gider derler ya işte aynen öyle. Sonra bende bir moral bozukluğu bir stres sormayın. Sırasıyla yedek anahtarı almaya koştum. Sigorta şirketini aradım. arabayı karşıdaki otelin garajına çektim, sağ olsunlar izin verdiler. Sayelerinde gece rahat uyudum. Yoksa herhalde arabanın içinde yatardık Hera'yla ;) Bugün de minik kuşumuz (arabamın adı olur kendisi) serviste. Yesyeni kilitleri takılınca eve yanımıza gelecek.
İşte kızımla o kadar özleşmişiz ki az daha arabayı feda ediyorduk sevgimiz uğruna. Bu olaydan ne ders çıkarttığımız konusuna gelirsek de artık yürüyüşlere sırt çantasıyla çıkmaya karar verdik. Söz verdi ben unutsam Hera hatırlatacak çantayı almayı :) Hepinizi çok çok öptüm. Siz siz olun anahtarlarınıza iyi sahip çıkın!
Not : Kızım eğitimini Active Kennel'dan aldı. Merak edenler için tık tık . Ayrıca pansiyon hizmetleri de var. eğitimden memnun kaldınız mı derseniz. Önümüzdeki 10 gün eğitmen amcanın söylediklerini birebir uygularsam başarının, hakimiyetin, sahibi olacağım yani her şey bana bağlı. Şunu söyleyebilirim ki Hera eğitmenini çok sevmişti. Zaten kıvırtık biliyorsunuz. Benimle oyna ,benimle oyna diye ona da sırnaşıyordu. Gözlerinde hiçbir korku ifadesi görmedim. Memnun kaldım diyebiliriz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2015 HER ŞEYDEN KONUŞMALI